sobota, 29 października 2016

Refleksja.

To będzie dziwny post.

Wnioski po udokumentowaniu lalek i uzupełnieniu ich zdjęć w zakładach z kolekcją.

Oto większość mojej kolekcji:

Nie liczyłam dokładnie, ale jest to ok. 125 lalek.
A to nie są wszystkie, są jeszcze Monster High, które pełnią funkcję ozdobną na półce.
I są jeszcze no name, które mam w poprzednim mieszkaniu...

Jestem miszczem fotoszopa. Wybaczcie, ale kiedy to piszę jest 4:24. Przez ostatnie 4 godziny fotografowałam, porządkowałam lalki i edytowałam pojedyńczo 80 zdjęć.

 _____________
Co do lalek... jest ich...za dużo, zdecydowanie.

Musiałam sobie dużo przemyśleć... To na dłuższą metę nie może tak wyglądać.

Na pewno nie będę już szła na ilość. W końcu zawsze najwięcej frajdy dawały mi lalki, które znalazłam na giełdach, a nie łatwe zdobycze z olx.

Z internetu będę kupować tylko te lalki, na których mi naprawdę zależy.

Mam także sporo lalek do renowacji, bo w sumie wiele z nich olałam.

Na razie odwyk ;)

I zapraszam do przeglądania zakładek ze zdjęciami ;)

BARBIE

STORY DOLLS

MONSTER HIGH

MY SCENE

DISNEY MATTEL

BRATZ

INNE

4 komentarze:

  1. Ja tez zdecydowanie wole jakosc a nie ilosc ale co zrobic kiedy taaaka ilosc lalek mi sie podoba :P
    Nie wiem jak to sie dzieje ze kiedy stwierdzam ze juz kategorycznie koncze z zakupem jakiejkolwiek nowej lalki to akurat trafiam na taka ktora musze po prostu miec ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to uczucie... Tak dużo pięknych dam, a tak mało miejsca. Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. zaintrygowały mnie 3 lalki z kocyka :)))
    z ostatniego rzędu - Pan z brodą i wąsami -
    gdzieś mi już mignął - poproszę o więcej
    fotek, bo chyba właśnie zadurzyłam się...

    hipnotyzuje mnie również inny men - tym
    razem z 4ego rzędu - ten Egipcjanin z
    przepaską na biodrach - jestem głodna
    więcej detali przystojniaczka!!!

    oraz - również z 4ego rzędu - pod ścianą
    niemalże - panienka w żółtej sukienusi -
    poproszę o jakieś fotki, bo intryguje mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A chętnie pokażę więcej zdjęć tych lalek :D Na dniach pojawi się wpis :)

      Usuń